Saturday, November 11, 2023

කාලේ තාලෙට අලුත් Business

 


දැකල කලෙක ඉඳන් මන් මේ - බුකියෙ බහුරු කෝලම්

අදුන ගත්තා මරුම බිසිනොස් - idea පොඩ්ඩක්

හරිම අඩුවට පොඩිම මිලකට - ඇඩෙන විදිහට මං 

ඔබට ඕනම වැකිය දාලා හදලා දෙනවා - ඔබට පෝස්ටුවක්


දකින්නට වත් වසර ගානක් නොගිය - තම පිය මව්

ඔබට ඕනෙද කියා දෙන්නට වටිනා කම ගැන

- දෙමව්පිය සැලකුම්

හදලා දෙන්නම් ඇඩෙන ගානට දුක හිතෙන - කවියක්

දාලා ෆිල්ම් එකෙන් කපලා ගත්තු - මරු සෙරුවක්


ඔබට ඕනෙද කියා දෙන්නට - සහෝදර කැක්කුම්

ඔබේ සොයුරත් මරා ගත්තත් - ඉඩම් ගන්නට ගොස්

ඔන්න හදලා දෙන්න පුළුවන් - නියම පෝස්ටුවක්

දාලා දෙන්නම් ඔයැයි කියනා - ලස්සනම වැකියක්


හිතේ තියෙනා කුහක කම් ටික - වහන්නට ක්‍රමයක්

ලෝකේ උන්දැලා රවට්ටන්නට - පුංචි මරු වැකියක්

අන්ත අසරණ වයස උන්දෙක් - ගේ ගනිපු සෙරුවක්

දාලා හදලා දෙන්නේ මන් - හරි ඇඩෙන පෝස්ටුවක්


ඔබේ කේලාම් කියන හතුරා - තවම ලිස්ට් එකේ නම්

ඌට ඇනෙන්නට එක එක දේවල් - ලෝකෙට කියනවා නම්

ඔන්න ඇවිල්ලා නියම චන්ස් එක - හදලා මම දෙන්නම්

හරිම ගානට නියමෙට ගැලපෙන - වදනක් මම දෙන්නම්


හිතේ තියෙන කුණු හැම වහන්නට - ලෝකෙට කියමුද බං 

ලස්සනම බුදු රූපයක් දමලා - 

දම් පද මම දෙන්නම්

පුංචි හමුරු නමක් රූපේ - background දෙන්නම්

හිත් නිවෙන බැක් සවුන්ඩ් දාලා - සුපිරියට දෙන්නම්


ඉතින් ඔහෙලට ලෝකේ හදනට - 

ආදර්ශමත් වගේ පෙන්නන් ඉන්නට

එක එකා page වලින් දාපුව - ගලපා ගලපා ඉන්නේ නැතිවම

කෙලින්ම කියන්න මොකද්ද ඕනැ - හදල දෙන්නම් සනිකයෙන්


ඉතින් කාලෙට ගැළපෙනා - ඔයා වෙනුවෙන්මයි ගෙනා

ලොකු ගණන් ගන්නැ මේමා - ඉන්බොක්ස් එන්න කෝ මෙයා 

Like දාලා ෆලෝ කරලා - 

සප් එකක් දෙන්නකෝ මෙයා


ප.ලි.

මගෙන් බුසිනොස් කොරණ අයට මං

වෝරොන්ටියකුත් දෙනව seasonal

ඉතින් බල බල ඉන්න මොකටද 

ඉක්මනින් ඉන්බොක්ස් කොරන් 


ඔන්න මන් දෙන පෝස්ට් දැකලා - කිවෝතින්  කව්රුත් මුකුත්

සනික inbox දාන්නකෝ මන් - දෙනව එකට පිළිතුරක්


"මගේ බිත්තියේ දන්නේ මන් - මට අවැසි ඇමූනුම් ගොඩක්"

" ඒවා බලලා ගන්නේ මොකටද - ඔහෙල හිත් කරදර වගක්"


ඔන්න ඔය වගෙ දෙනව වැකියක් - කින්ඩියක් වගේ පෝස්ටුවක්

ගන්නවා මන් පුංචි ගානක් - ඒවගේ එකකට ටිකක්

ඉතින් කොහොමත් නැගලා යනවා - මේ වගේ බුසිනෙස් ගොඩක්

ඔන්න ඔහේලා හින්දමයි මේ - එන්න hurry up ඉතිං 

2 comments:

  1. හුම්. ඉස්සර නං පෙස්සං ගැහුවෙ. දැන් පෞස්ට් හදන වැඩේට මාරැ වෙලාද. ඒකත් නරකම නැ 😁

    ReplyDelete
    Replies
    1. හදල දෙන්නද පෝස්ටුවක්

      Delete

කොමෙන්ටු දාන්න..