Wednesday, December 8, 2010

අවුරුදු සැමරුම ඇවිදින් sms කතන්දරේ !

තත්පර කට්ට දුවල දුවල
විනාඩි කටු පහුකරගෙන
වමනෙට එන්න වගේලූ
පැය කට්ටට කැරකිලාම


ජැනුඅරි මැයි ඔක්ටෝබර් 
  නොවැම්බරේ දෙසැම්බරේ 
    හත්තිලව්වෙ හතිත් වැටිල 
      කොල ඉරලම කැලැන්ඩරේ 


ටික් ටික් ටික් ටික් ගාලම
 දිව ගිලිලලූ ඔරලෝසුවෙ 
   අවුරුදු ගනනින් ගෙවිලා
    නොදැනිම මේ කතන්දරේ 


දවසක අවිදින් සිදුවුනු
 වැරදුනු sms සිද්දේ 
  වැරදුනු sms මිතුරිගෙ
    මම කිව් ඒ කතන්දරේ


මට හිතෙනා හැමදෙයක්ම
  මම ඔයැයිට කිව්වෝතින්
    ඕන කෙනෙක් කියල යාවි
     මූට පිස්සු හැදිලා .............!!!


හිතල බැලූව මම ආයෙත්
 මොනාද අපි අවුරුදු ගානක් කියවල තියෙන්නෙ ??
  කාපු බීපු දේ ඇරුනම
       ලෝකෙ ගානෙ !!  හැම මගුලම !  


කිව්ව මම ඈට ! ලියන්න කියල පොතක්  !!
  ඇහුවහම හැමදාම ! දැන් කෝමද පොතේ තත්වෙ ??
       ආඳ වගේ ලිස්සනවා ඇහුන්නෑලූ ඒ ප‍්‍රශ්නේ !


ලියනවාලූ ..  කිව් හින්දා මං !
ඉරනවාලූ! .. කියවන්න බැරිනිසා කාටවත් !
ආයෙත් ලියනවාලූ! ..  අහන නිසා මං !
ආයෙත් ඉරනවාලූ! .. තේරුමක් නැති නිසා ආයෙත් ! 

මට පුලූවන් වෙස් ගන්නට
 පිස්සෙක් ! උගතෙක් ! විප්ලව වාදියෙක් !
    සමහර විටක පොඩි එකෙක් !!

අහෝ ඇලෙක්සැන්ඩර් ග‍්‍රැහැම්බෙල් !!!
    ණයගැතියි මම නුඹට !
  නුඹ නොහිටින්න කෝමද හම්බවෙන්නෙ
       මේකි මට !


   මිතුරියක් !!!
        sms මුතුරියක් !!!


06/12/2010

No comments:

Post a Comment

කොමෙන්ටු දාන්න..